Div-3 Sargen gör entré

Hej alla läsare! Har fått min ära att få gästblogga hos Benjieshockeyblogg. Mitt mål är att få ut dem lägre rankade lagen ut i flödet å då passerade jag det tungt beväpnade laget Gripen HC. Bara genom att kolla på deras prospects ur division 3 ögon känns nästan som att kolla på CCCP under deras högtid. Men hur som haver så ska jag iallafall försöka få en insyn i alla lagen ur serien Östra B. Utan att veta så kan det finnas mer lag i serien som har lika namnkunniga spelare. Men det var bara något som jag fastna vid. Vissa inlägg kommer bli kortare och vissa lite längre. Även försöka mig på att föra ett innan matchen inlägg omgång för omgång, och även ett litet matchreferat med hopp om hjälp från alla klubbars ledare/spelare. Hoppas ni där ute kommer ha en trevlig stund när ni läser och lämna gärna en kommentar om vad ni tycker.
Vid frågor å funderingar så får ni givetvis maila mig på [email protected]. Trevlig helg på er alla så börjar jag jobba med första lagpresentationen! / sarghörnan